[close]
//MINNIE'S MINWOO

Diary Minnie's own Bias Blogskins Twitter Facebook
Chapter 9
Sunday 3 February 2013 | 23:15 | 0 Comment(s)
                                                                       Minwoo pov :

" Omma nak kamu cari bakal isteri kamu, tak kiralah, dalam masa dua minggu , sebab omma nak kamu segera kerja di pejabat Omma . Walaupun tanpa berkahwin, kamu sudah tahu menguruskan hal pejabat, tapi yang bekerja di pejabat omma kena kahwin . so , Mianhae ~ Omma nak kamu cari jugak! " kata omma memulakan perbicaran . Bwoh ?!? berkahwin dalam usia yang semuda ni? aku tak bersedia lagi !

" Jinjaa ?!? Maa , saya tak mahulah , bakal isteri? Min pon takde girlfriend nak cari dalam masa dua minggu? Anneya ! " Kataku membantah , dan terus keluar dari bilik omma . Dalam usia semuda ini , tak perlu aku menghabiskan masa dengan kerja di pejabat >< baik aku belajar ~ kalau nak cari bakal isteri pun siapa? Tia? Amber? taknak aku dengan Amber tu , dahlah tomboy ~ Kalau Tia pulak , tergedik-gedik ! Urgh !


                                                                        Hyo-min pov :


Run to me dallyeowaseo jebal nareul hollige mandeureonoko ga eoseo (eoseo) . . . 

" Min , ada nombor yang tidak dikenali call kau ! Nah ! " Tiffany mencampakkan telefon bimbitku keatas katil .

" BWOH ?!? siapa ?!? " aku bertanya kehairanan .

" Makcik aku , eh ! manalah aku tahu , dah nama pun no yang tidak dikenali " Tiffany memberikan muka yang sangat blur :P AHAHAHA XD

" Annyeong Haseyo , siapa ni? " aku memulakan perbicaraan . cewah , ayat ~

" Hyo min , ni Minwoo . . . "

" Bwoh ?!? macam mana kau tahu nombor aku? "

" Kau perlu tahu lah , kau ingat aku nak sangat ke call kau? "

" Then ? pehal call aku? "

" Aku malas nak besar-2kan cerita , kau boleh tak jadi ister aku dalam masa 2 tahun? "

" BWOH ?!? Sohai ! Aku taknak lah ! tiba-2 je suruh aku jadi wife kau , klu kau bagi sejuta won pun aku taknak lah! "

" Please .  . .

Aku menutup talian , tak sanggup nak dengar rayuan dia yang gedik tahap beruk -,-

" Wae ?!? siapa yang telefon? " Tiffany memandangku dengan wajah penuh kehairanan . BWOH?!? Gila ke apa nak suruh aku jadi wife dia? setahun? No lah !

                                                                        Minwoo pov :

" Ishhhhhhh . . cubalah dengar penjelasan daripada aku dulu? kau ingat aku nak sangat kahwin dengan kau?!? ah , kalau bukan kau , siapa?!? aku paling benci dengan Tia ! dia wife aku? memang tak ah " merungutku dalam hati . susah nak cari wife dalam masa 2 minggu . susah sangat! dan, aku masih muda, perlu ke kahwin awal sangat? . . . .

" WAE?!? Kau nampak badmood je maknae ~ " Kata Jeongmin menyapaku daripada belakang .

" Mak aku suruh cari bakal isteri dalam masa 2 minggu -,- Gila apa -..- " jawabku perlahan .

" Hahahahaha . Bwoh ?!? kau ? nak kahwin? perangai pun macam childish nak kahwin? eh , memang tak ah ! " Kata Jeongmin lalu meledakkan ketawanya yang sangat kuat hingga membuatkan Youngmin terbangun dari tidur .

" BWOH ?!? Childish ? Hyung ! Minwoo bukan childish okay ?? Erk ~ " aku menjeling Jeongmin , kenapalah dia cakap perkara yang annoying ;p

                                                                              Hyo Min pov :

" Annyeong Haseyo . . . "

"Kau Nak apa?! " What?!? tak boleh ke jawab Annyeong aku dulu? erk , annoying gila mamat ni .

" aku cuma nak tahu, why kau nak sangat aku kahwin dengan kau?"

"Kau takperlu tahu boleh? jangan menyibok la . . . Omma aku yang nak suruh aku kahwin cepat , dan aku taknak Tia Kahwin dengan aku! so, aku nak buat macam mana? kau jelah , perempuan yang rapat , lah sangat~ dengan aku , Ottoke? terpaksalah kan . . .

Aku meletakkan talian telefonku . sekarang ni aku buntu, sama ada aku nak terima ke taknak? tapi, aku benci dia , tapi dia memang betul-2 nak pertolongan dari aku . OTTOKE?!?
Run to me dallyeowaseo jebal nareul hollige mandeureonoko ga eoseo (eoseo) . . . 
" Kau nak apa lagi ! " aku menekan butan hijau sebaik saja telefonku berbunyi, entah kenapa harini aku jadi badmood , sampai butan di skreen aku pun tak tengok -,- main tekan jeeee -,-'

" Huh Min , asal kau tetibe marah aku? erk~ " rupanya Tia yang menelefonku . Alahai, malunya :3

" Oh, Tia , Mianhae ~ aku ingatkan budak gila mana call aku :3 "

" Nevermind lah! btw, aku lupe nak bagitahu kau yang besok kita ada camp ! "

" BWOH ?!? . .  .  . . . .


Older Post | Newer Post
Minnie's Own

Annyeong Haseyo, Farah Najiha Imnida :) I'm Truly BESTFRIEND and QUEEN'S ! Who's me? Just click more about me, :* Please respect me as MRS BLog :3 I'm just likes Minwoo veryyy muchh :* Who's kidnap him from me? I'll kill you -,-' He's minee, don't disturb him! HOHO // <3 PLEASE FOLLOW ME , IF YOU THINK MY BLOG NICE! KAMSAHAMNIDA CHINGUU :*
*put your comments with My cbox*

BIAS<3 ILOVEYOUMICKEY:*
This picture above shown your about Minwoo and Jeongmin ,but I love Minwoo more than Jeongmin, but I also like Jeongmin too :* He's rapper at his group and great in dancing ^-^ I already fanatics with them . I hope wanna to be a faithful's BESTFRIEND AND Kpopers♥ and wanna to meet with them :)MINNIE'S MINWOO♥ Minwoo, I Love You like a love song Mickey :*

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.