[close]
//MINNIE'S MINWOO

Diary Minnie's own Bias Blogskins Twitter Facebook
AA and Qihan?
Thursday 31 January 2013 | 20:59 | 0 Comment(s)
                  Assalammualaikum and annyeong chingu :) Hari ni nak cerita pasal AA? you know AA is what? AA is couple Farah , you know Farah? Farah itu beruk :) *kenyit siku* Lewsssssss ;p AA? hahahaha, orang yang kawan rapat dgn aku je tahu siapa AA :) Describe tentang dia? elelelele , boleh je ;p Dia tu pelik , annoying , kelakar , pemalu , sometimes comel , sometimes handsome :3 Hahahaha xD tapi dia tu pemalu , Kahkahkah xD now, budak form 2 semua tahu yang aku couple dgn dia , Ahh! Amiruddin bagi tahu lah ni :'( Masa hari rabu , ada Uniform , then masa cadangkan setiausaha , si Fadlin boleh cadangkan aku , WHAT ?!? Aku suruh budak form 2 lah sayang , biy baby , babi * kenyit mata * :P mohon lojar lembing sekarang ! YEAHH XD Ketawa makcik jiran belakang aku xD Then , terpaksalah aku kena pergi depan , aku , Aizul and budak cina mana entah pergi depan untuk lantik siapa setiausaha . Time tiba giliran aku kan? dahlah cikgu suh pandang depan, so aku nampak lah siapa sokong aku :D aku dalam hati * mesti Amierul tak angkat tangan , dia kan malu tahap beruk :D * and lastly, aku nampak , kawan2 dia, dengan dia sekali semua angkat tangan xD K , aku tumbuk muka Fadlin jugak kan ! Setiausaha tu :'( kakak form 2 pon takde jawatan , tapi kenapa aku jadi setiausaha, sedangkan aku form 1 ? :'( Nevermind , and tadi aku pergi bilik koperasi , then nampak ex aku dekat pejabat , sebok je tgk aku ! Cibai bai bai , eh ? ada dengung lah xD then , tiba2 dia datang bilik koperasi , dia kata nak cakap dengan aku something . Dahlah masatu Amierul dengan kawan dia ada , nasib baiklah my BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF lah sangatsssss , hahaha wkwkwkwkwk ;p tolong ckp yg Bf aku ada kat situ , then aku g kat ex aku , sajaaaaaaaaaaaaa , aku dengar diorang kata " AA , AA ! siapa entah yang suka Amierul Azrie tuu " Bapak ahhh xD aku dgr dh nak ketawa , Amierul ada ! so, kawan2 dia semua tahu , Haziq gagap pon tahuuuuuuuuuu , dan diorang semua dah tahu yang aku bagi samaran Amierul , " AA " OMO ! ! ! malunya bila nak perjumpaan dgn TKRS nanti , kwn2 TKRS semua dah tahu yang aku couple dgn Amierul . Ottoke?!?


              And , Nak cerita sikit pasal Qihan , dia bukan scandle saya , bukan makcik jiran belakang saya punya suami , bukan datuk saya , bukan anak saya xD dia cucu saya xD ohokkk ohokk * batuk * dah tue dah Farah ni * goyang buntut * Haihsssssssss -.- Qihan ni , Baik , perangai budak-budak , suka ejek orang , kalau orang tak kenal perangai dia, dia akan cakap yang Qihan ni sombong , jahat ! Act , dia ni baik :) masa tu , Kerzen baling correction tape dekat muka aku, aku dahlah tgh siapkan Geo , dia pergi baling , sakit tahu tak? :'( Then , aku nangis . Serious , aku nangis betul-2 :( Kerzen kata " jangan nangislah , sorry lah " kepala bananana hang ! :( Then , dia panggil Qihan lepastu ckp Chinese dkt Qihan , Qi Han datang dia kata " kenapa? kamu menangis ? " then dia tgk muka aku , tapi aku tengah baringkan kepala aku dekat meja , maklumlah menangis :D Then , aku tgk muka dia , dia kata " smile :) sambil tunjuk tangan senyum then letak kat bibir :) " alahai , comelnya dia ! Muka dia macam Minwoo :) dengan mata sepet dia :) Alahai , I LOVEYOU  lah :* Tapi, saya just minat awak je :) Cuma minat :) tapi, bf saya sebenarnya ialah AA :) 

Older Post | Newer Post
Minnie's Own

Annyeong Haseyo, Farah Najiha Imnida :) I'm Truly BESTFRIEND and QUEEN'S ! Who's me? Just click more about me, :* Please respect me as MRS BLog :3 I'm just likes Minwoo veryyy muchh :* Who's kidnap him from me? I'll kill you -,-' He's minee, don't disturb him! HOHO // <3 PLEASE FOLLOW ME , IF YOU THINK MY BLOG NICE! KAMSAHAMNIDA CHINGUU :*
*put your comments with My cbox*

BIAS<3 ILOVEYOUMICKEY:*
This picture above shown your about Minwoo and Jeongmin ,but I love Minwoo more than Jeongmin, but I also like Jeongmin too :* He's rapper at his group and great in dancing ^-^ I already fanatics with them . I hope wanna to be a faithful's BESTFRIEND AND Kpopers♥ and wanna to meet with them :)MINNIE'S MINWOO♥ Minwoo, I Love You like a love song Mickey :*

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.