[close]
//MINNIE'S MINWOO

Diary Minnie's own Bias Blogskins Twitter Facebook
Chapter 1
Friday 21 December 2012 | 18:30 | 0 Comment(s)
                                                                    Hyo Min  pov :

"Ahh , Omma bolehlah >< Min boleh eh pergi tawaran belajar ke Korea tu?!? Please Omma >< "
Ahh , Kenape omma aku ni ?!? susah sangat ke? bukannya aku saja-ii nak pergi ke Korea , belajar je kot :3 Nanti aku balik lah kesini , bukannya aku nak duduk ke korea terus , omelku didalam hati .

" Omma !! " Jeritku . Kenapa dengan omma ni? pura-2 tak dengar pula >< Ishh !

   Stop girl , in the name of love , stop girl in the name of love eh eh , stop girl in the name of love , kkumeun anilkkeoya I know your love isn't real . . . .


Terkejut beruk aku apabila omma aku pasang lagu kuat2 >< Yeahh ,tiba2 saja buka television and terus duduk di atas sofa . " Time ni lah Music bank nak start >< Omma aku dahlah pantang bila dah start , terus tak hiraukan aku bila dah tengok " Bebelku di dalam hati .

" Omma ! dah2 la tu , Min tengah cakap dengan omma ni , ahh , Omma !! " Jeritku tetapi omma masih lagi leka dengan Music bank .

' Omm ...... " Belum sempat aku cakap , omma dah memotong kata2ku .

" Yelah , Omma bagi , tapi ingat belajar betul2 tauu Min? kita bukannya sekaya manapun ." kata ommaku sambil memandangku .

" Arasso . " Jawabku ringkas . 
" Yeahh , akhirnyaaa , Ommaku kasi pun :D Ahh , ni kena bagitahu Tiff ni , " selepas membebel di dalam hati , aku terus pergi ke bilik untuk menelefon Tiffany .


KRINGGGGGGG ~


"Annyeong Haseyo , Tiffany Imnida " Jawab Tiffany selepas mengangkat ganggang telefonnyaa .

" Tiff , tak payah lah nak berbahasa Korea :p  Omma aku kasi aku belajar di Korea !! Omo !! Sukanya aku Tiff !! " Jawab aku dengan nada jeritan .

"  AHH , Nak cakap pun tak payahlah nak jerit >< aku masih dengar lagi okayy? Jinja? WAH ~ So , kau jadi lah ni tidur dekat rumah pakcik aku nanti? Don't worry , sana semua siap , kau tinggal lap kaki je , Hahaha " Tak kelakar", Ahh , aku semakin tak sabar ingin melihat suasana disana " 

" Mianhae Tiff ~ Aku terlampau gembira ni >< tu pasal aku jerit . Haha , aku jadi lah , takkan aku nak tinggal dekat bawah jambatan kot kalau dah sampai sana? hahaha , Ape2 pun , nanti aku text kau okayy? Annyeong ~ Jumpa esok ." jawabku ingin meminta diri .Sudah tiba masanya aku meletakkan ganggang telefon .

" Okayy , Jangan lambat okay? nanti aku suruh appa aku untuk beli tiket untuk esok , kita tak banyak masa lagi ni , lagipun , kita daftar selepas masuk sekolah , habislah kite kena memperkenalkan diri , Okayy , Annyeong !" Tiffany meletakkan telefonnya selepas mengucapkan selamat malam .

SEMASA DI BILIK  : 

" AHH , tak sabarnyaa esok ! Aku kena  kenalkan diri? Aigoo ~ aku taknak >< Kenapelah ade sesi perkenalan untuk murid baru ? hahaha , WHATEVERLAH ~ " Aku memandang di sekitar bilik aku . . . . .










Older Post | Newer Post
Minnie's Own

Annyeong Haseyo, Farah Najiha Imnida :) I'm Truly BESTFRIEND and QUEEN'S ! Who's me? Just click more about me, :* Please respect me as MRS BLog :3 I'm just likes Minwoo veryyy muchh :* Who's kidnap him from me? I'll kill you -,-' He's minee, don't disturb him! HOHO // <3 PLEASE FOLLOW ME , IF YOU THINK MY BLOG NICE! KAMSAHAMNIDA CHINGUU :*
*put your comments with My cbox*

BIAS<3 ILOVEYOUMICKEY:*
This picture above shown your about Minwoo and Jeongmin ,but I love Minwoo more than Jeongmin, but I also like Jeongmin too :* He's rapper at his group and great in dancing ^-^ I already fanatics with them . I hope wanna to be a faithful's BESTFRIEND AND Kpopers♥ and wanna to meet with them :)MINNIE'S MINWOO♥ Minwoo, I Love You like a love song Mickey :*

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.